JUST CALL MY NAME, AND I'LL BE THERE ♥

Alla inlägg den 30 december 2009

Av Jasna - 30 december 2009 14:27

Michael Jackson ansåg att Madonna var avundsjuk på hans framgångar och kallade henne för en elak häxa. Det avslöjar den nu avlidne popstjärnan i ett filmat samtal med en av sina rådgivare.
- Hon är inte snäll, säger han i videon.

 

I boken "The Michael Jackson Tapes", som är skriven av stjärnans förre rådgivare Shmuley Boteach, berättar Michael Jackson om sin dejt med Madonna 1991. Enligt popstjärnan försökte Madonna få med honom på strippklubb och ha telefonsex – men han vägrade. Jackson tyckte att Madonna var avundsjuk och "inte sexig".
– Hon är inte snäll. Jag tror att hon sade några elaka saker om mig till pressen efteråt och jag sade att hon var en elak häxa, säger han enligt The Daily Mail.


Av Jasna - 30 december 2009 03:54

Michael var en man som har inspirerat tusentals av människor runt omkring på vår jord. Och en av dom är jag. Hans musik får mig att må bra, hans leende får mitt hjärta att hoppa, hans stil får mig att rysa. Och hur han hjälper alla barn, det är otroligt. Och allt med att han har gjort övergrepp på små barn, det är inte sant! Tillochmed Jordan Chandler har erkänt. Hans "meddelande": “I Lied for my father, i’m sorry Michael” Det står tillochmed att han inte mera tål att ljuga för folk! Här kan ni se mer fakta -> http://trashselector.com/evan-chandler-i-lied-for-my-father-im-sorry-michael/. Michael var alltså en helt oskyldig man! Michael hade 3 djur till och börja med innan han hade ett helt zoo på Neverland! Han hade en apa, en lama och en orm. Nu går vi till svaret på frågan 'Du är ju bara ett falskt fan som började gilla honom så snabbt han dog! Eller?' Alla ni som tror att man blir ett fan av någon som har dött för att man tycker synd om den personen, ni har rent ut fel. Jag blev ett fan av Michael så sent pågrund av att jag aldrig hadde hört något av honom tidigare. & när jag såg att han hade dött, så lyssnade jag lite på hans låtar och sedan kom kärleken i första ögonkastet. Jag bestämde mig för att läsa mer om honom, och sedan läste jag hur bra människa han var, men också allt Media har proppat in i folks öron. Jag fick senare reda på sanningen bakom allt och jag tycker han var och förblir en underbar människa. Han är en ängel, helt enkelt. Jag älskar honom för den han är <3


  



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Är min blogg bra? :)
 Ja! :D
 Nej. :/ Sorry ..
 Ja den är helt okej :)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards